Da li korporativni pokloni mogu da donesu uspeh u poslovanju?
Najbolji korporativni pokloni imaju važnu ulogu u poslovanju.
Moderno doba karakteriše brz životni tempo. Upravo u takvom stilu se odigrava i poslovanje, te smo svedoci naglih promena trendova, kao i nestajanja uspeha, pa i čitavih firmi gotovo preko noći.
Da bi opstali na tržištu marketing timovi koriste različita sredstva. Reklamiranje, danas, pruža neverovatne mogućnosti. Počev od tradicionalnih u brojnim medijima, preko internet oglašavanja, pa do štampe velikih formata, tj. bilborda i brendiranih automobila – svaki način doprinosi poslovanju. Ipak, najveći uticaj i dalje imaju promo proizvodi.
U mnoštvu marketing strategija upravo oni održavaju najbolju veza sa kupcima, klijentima i poslovnim partnerima. Samim tim obezbeđuju i najbolju vidljivost brenda koja je od vitalnog značaja za ukupni uspeh.
Koliki značaj imaju najbolji korporativni pokloni otkriva vam u ovom blogu Kairos Birooprema.
Najbolji korporativni pokloni stvaraju međusobno poštovanje
Japanci imaju posebnu tradiciju kada su u pitanju najbolji korporativni pokloni. Naime, direktori i menadžeri u ovoj zemlji su reklamni materijal podigli na viši nivo, trošeći velike iznose budžeta za kupovinu. Ritual je poznat pod nazivom „tsumaranai mono desu ga“, što u bukvalnom prevodu znači „ovaj dar je sitnica, ali budite ljubazni i prihvatite ga“.
Iako ekskluzivni reklamni proizvodi ne mogu odmah da povrate finansijsko ulaganje, oni pružaju mnogo više. A to je jačanje poslovnih odnosa. Što dugoročno posmatrano donosi napredak kompaniji.
Razlog za to leži u činjenici da svi mi volimo “opipljivi” moderni promotivni materijal, tj. onaj koji možemo da koristimo, te poklanjanje takvih proizvoda direktno utiče na formiranje mišljenja. Jer, pri svakoj njegovoj upotrebi potrošač će se setiti kvaliteta usluga vašeg preduzeća.
Korporativni pokloni grade imidž kompanije
“Biti drugačiji” veoma je važno u poslovanju. To vam omogućavaju korporativni pokloni. Njihov jedinstveni, atraktivni dizajn izdvojiće vas iz mase i obezbediti vam bolju poziciju na konkuretnom tržištu.
Od pakovanja do poruke – svaki detalj treba da ukazuje na zahvalnost kupcima i zaposlenima. Zato, razmislite o zanimljivom pakovanju kojim će vaš poklon privući poglede još pre otvaranja. Tako, na primer, možete umesto običnog sjajnog papira za uvijanje da iskoristite promotivne kese koje nose logo vaše kompanije i reklamni slogan. Ukoliko, pak, želite da pokažete ekološku svet izaberite brendirane shopping torbe.
Takođe, obratite pažnju na poruku. Stručnjaci savetuju da ne štampate univerzalne zahvalnice, već rukom napišite poruku, koja je lično upućena primaocu. Na taj način vaš klijent će se osetiti posebnim.
Najbolji korporativni pokloni doprinose proširivanju mreže potrošača
Da bi najbolji korporativni pokloni, zaista, imali efekta morate da obratite pažnju i na ciljnu grupu. Nije dovoljno izabrati koristan proizvod, već da on odgovara vašim potrošačima. U protivnom postoji opasnost da promotivni materijal vrlo brzo završi u kanti za đubre.
Upoznavanjem sklonosti potrošača, zapravo, pravite osnovu za širenje mreže potencijalnih. Jer, klijent koji je zadovoljan poklonom, sigurno će vas preporučiti svojim prijateljima.
Kompanija Kairos Birooprema ima širok spektar različitih promotivnih poklona. Tako da ćete vrlo lako u našoj ponudi pronaći onaj koji odgovara vašem poslovanju.